女童軍手冊又來啦!!!! 這首真是充滿淡淡的哀傷但又非常的歡樂~~ 

歌詞不斷重複She's so lovely,就好像少女看見偶像只能不斷發花癡地說:好帥帥帥喔喔喔喔喔~~~~~

什麼妳很善良啦~妳很好相處啦~妳很有文學素養啦~都拋到一邊了

管她是不是腦包反正她就是超正的啦啦啦啦~~~~

    Scouting for Girls

Roy Stride (vocal/keyboard), Peter Ellard (drums), Greg Churchouse (bass/guitar)


 

 http://www.youtube.com/watch/?v=7ABNEjPxWEg  

 

She's So Lovely - 她超正的~~


I love the way she fills her clothes.      我愛死她穿什麼都好看
She looks just like them girls in vogue.     簡直是雜誌裡面的正妹
I love the way she plays it cool.     裝酷的時候也好可愛~
I think that she is beautiful.     她真的好漂亮啊~~

She's so lovely     她超可愛的~
She's so lovely     她超可愛的~
She's so lovely     她超可愛的~
She's so lovely     她超可愛的~
[x2]

She's Pretty, a fitty     身材凹凸有致
She's got a boyfriend though and that's a pitty.     但他男友竟然長那樣!
She's flirty so flirty     真的太挑逗我了~
And that kind of girl that's really dirty.     這樣的妹一定going down~

I don't know     該怎麼辦
I don't know     該怎麼辦
I don't know     該怎麼辦
How we'll make it through this.      我快要忍不住
I don't know     我真的不知道
I don't know     我真的不知道
I don't know     我真的不知道


I love the way she bites her lip      她咬嘴唇的樣子好性感~
I love the way she shakes them hips.     扭腰擺臀超殺~
I love the way she makes me drool.     我口水要流出來了啦~
I think that she is beautiful.      她真的太正了~~

She's so lovely     她超可愛的~
She's so lovely     她超可愛的~
She's so lovely     她超可愛的~
She's so lovely     她超可愛的~

[x2]

A stunner, I want her     我想要她這極品
Was she this fit when she was 10 years younger?      她還是蘿莉就這麼可愛了嗎?
Come see me discreatly.     晚上溜來我房間吧
She says she's got a trick or two to teach me.     她說要教我幾招////

I don't know     該怎麼辦
I don't know     該怎麼辦
I don't know     該怎麼辦
How we'll make it through this.      我快要忍不住
I don't know     我真的不知道
I don't know     我真的不知道
I don't know     我真的不知道

I think that you are lovely     妳真的超可愛的~
[x7]
I think that you are beautiful.      真的很正~

She's so lovely     她超可愛的~
She's so lovely     她超可愛的~
She's so lovely     她超可愛的~
She's so lovely     她超可愛的~
[x2]

I don't know     該怎麼辦
I don't know     該怎麼辦
I don't know     該怎麼辦
How we'll make it through this.      我快要忍不住
I don't know     我真的不知道
I don't know     我真的不知道
I don't know     我真的不知道


 

哇嗚我覺得好像翻的太色了  (going down那裡我也覺得很白癡XD)

但真的是快要凍北調的感覺,想要得到快要沒有形容詞可以形容的女神~

太可愛了這首歌

arrow
arrow
    全站熱搜

    graycity312 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()