Breakbot,法國DJ兼製作人,曲風多為punk rock, rock'n roll, psychobilly,根據WIKI解釋psychobilly融合了搖滾和龐克搖滾以及rockbilly(rockbilly=rock+hillbilly;hillbilly=country music),

總之...迷幻吸引人的曲風同樣是在聽廣播時很直接很純粹地抓住我的注意。

 

愛情裡常常愛的比較多的人要卑躬屈膝、委屈求全,

心甘情願於對方的主宰,

愛的愈多愈吃虧,

即使這樣,愛多的還是願挨,

你愛著這樣的公主或是王子嗎?

默默付出一切只期盼能夠被理解的那天...

 

盧廣仲+大叔=Breakbot

Breakbot.png

http://youtu.be/6okxuiiHx2w  (連結)

這支MV在2010年被選為英國音樂錄影帶大賞的Best budget pop/dance/urban video,和 Best animation

 


 

Baby I'm Yours   專屬於妳

I thought I had it all together     還以為我掌握一切了
but i was led astray     結果我又迷失方向
the day you walked away     當妳離我而去
You were the clock     妳就像個鐘
that was ticking in my heart     在我心裡面滴答響
changed my state of mind     擾亂我的思緒
when love's so hard to find     愛是如此難尋

Your feelings changed like the weather     妳是難捉摸的天氣
went from clear to grey     一下放晴
on that cloudy day     接著又烏雲密布
How can i go on     我該如何走下去
without falling apart     當愛分崩離析
love's so hard to find     愛是如此難尋
when someone's on your mind     我還是想著妳

Listen baby     寶貝
Your wish is my command     妳的願望我都幫妳實現
Baby won't you understand     怎麼還不了解
that your wish is my command     妳的願望就是命令
What can i do to make my baby understand     我要怎麼讓我最親愛的了解?

Something tells me that i'm dreaming     不是在做夢吧
I can see us there     我看見我們
waving unaware      無憂無慮揮著手
of problems that have a tendency to keep     好像那些問題從沒有發生
Keep the truth confined     忘記現實
far from our minds     遠離煩憂

You need someone you can believe in     妳想要有個能信賴的人
This i do declare     我能夠保證
trust me i'll be there     請妳相信我,我永遠在妳身邊
The road that leads to heaven can be so steep     幸福得來不易
I will help you climb    但我會跟妳一起走過
change your state of mind     改變妳的念頭

Follow me into, into my sleep     來到我夢裡吧
Baby I'm yours, I'm yours to keep     我只專屬於妳,我的公主
You've got the magic that entered my hearth and my mind     妳就是有魔力能進駐我的心

Listen baby     寶貝
Your wish is my command     妳的願望我都幫妳實現
Baby won't you understand     怎麼還不了解
that your wish is my command     妳的願望就是命令
What can i do to make my baby understand     該怎麼做才能讓妳了解?
Your wish is my command      我會幫你完成所有願望
Baby won't you understand     妳怎麼還不懂
That your wish is my command     我會實現妳所有願望

arrow
arrow
    全站熱搜

    graycity312 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()