其實沒有很喜歡電子音樂,

聽太重的電子會讓我出現噁心頭昏不適等症狀(孕婦?)

可是Foster the People讓我愛的無法自拔

無法自拔到不加思索就買了他們的專輯

電氣、迷幻

尤其這首最近讓我魂牽夢縈到不行...

 

 

I Would Do Anything for You      

Never want to stand upon myself

我總是逆來順受、得過且過

Never want to get in the way… I said it

也不想介入什麼事情

I don't know what the plan is, but you can share with me

你可以和我分享你的想法

‘Cause I'll be listening ear to everything you say

我一定傾聽你的字字句句

I won't turn away and I'll listen

每字每句,我都會聽

Open up my heart and I must say that I love you

然後打開我的心房,勇敢對你說我愛你

Ooooh la love, I’ve fallen in love

喔~愛啊,我戀愛了

and it’s better this time than ever before

而且是前所未有的美好愛戀

Ooooh la love, I’ve fallen in love

喔~愛啊,我戀愛了

and it’s better this time than I've ever known

而且是前所未聞的美妙

Every day is a battle I face

每一天日子都是場混戰

Strange like I live, but it’s what you decided

亂歸亂,畢竟是你所選擇的

I give it all into your hands

我會將全部交給你

Do what you will with me and I'll I smile when you speak

帶著我做你該做的事,你說話時我會帶著笑顏

Remember all those times I was hoping for something?

曾經那麼渴望得到

And shaking my head from all that I've done

也曾經一無所獲

But you never left me

但你從不離我而去

Give it up for you

我可以什麼都不要

I would give it up for you

為了你我可以什麼都不要

I’d do anything for you

為了你我什麼都可以做得到

I have fallen in love 

我已經戀愛了

arrow
arrow
    全站熱搜

    graycity312 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()