消失了好段時間,

從二月到現在雖然也僅一個月份,

不過經歷了氣候冷暖交替好幾回、

感情上高潮迭起也及工作方面的載浮載沉

 

 

一邊聽著很甜的Ingrid Michaelson,The Way I Am

我在水裡,歌在岸上播著,聽起來很遙遠、很扭曲

我也想要為你點亮火柴、當你的毛衣,只要聽你輕輕喊我北鼻

不應該是這樣的心情,愧對了Ingrid的真心誠意了真是抱歉 囧>


 

 

"The Way I Am"  

If you were falling, then I would catch you.
你如果墜落了,我會好好接住你
You need a light, I'd find a match.
你如果要光亮,火柴幫你準備好

Cause I love the way you say good morning.
這都是因為我喜歡聽你對我說早安
And you take me the way I am.
而你也喜歡這樣的我

If you are chilly, here take my sweater.
你如果冷了,就穿我的毛衣吧
Your head is aching, I'll make it better.
你如果頭痛了,我幫你治好

Cause I love the way you call me baby.
因為我喜歡聽你叫我北鼻
And you take me the way I am.
而你也喜歡這樣的我

I'd buy you Rogaine when you start losing all your hair.
你開始掉頭髮的話,我幫你買生髮水
Sew on patches to all you tear.
在你心上的傷口縫縫補丁

Cause I love you more than I could ever promise.
因為我好愛你
And you take me the way I am.
而你也愛著這樣的我
You take me the way I am.
你也愛著這樣的我
You take me the way I am.
你也愛著這樣的我
arrow
arrow
    全站熱搜

    graycity312 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()