這幾天處在心煩意亂千頭萬緒的狀態,

點開這首歌的連結聽到這首歌,

突然有種...."叮咚叮咚叮咚"!!!!

所有堆積已久的負面情緒殘渣得以順暢的排出啊~~~~

Norah Jones總是這麼溫柔,尤其前奏薩克斯風的爵士讓人鬆弛

情不自禁的跟著哼唱...

不管我們之間有什麼恩怨情仇,很想抱著你一起隨樂跳慢舞

然後我再自虐的怨著:讓我走吧,我不想再想起你~

我想平凡人總是有些小賤小惡的...

 


  


Norah Jones - Happy Pills 快樂特效藥

Tryin to pick up the pace. 

我試著加快腳步

Tryin to make it so I never see your face again. 

快得能讓我不再看見你

Time to throw this away. 

就別讓這歹戲拖棚了吧

Wanna make sure that you never waste my time again. 

就別再浪費我的時間了啊


How does it feel? 

感覺如何啊?

Oh how does it feel to be you right now dear? 

你成功保有自我了感覺良好嗎?

You broke this apart. 

毀了一切之後

So pick up your piece and go away from here. 

請你自己收拾殘局然後回去吧


Please just let me go now. 

拜託讓我走吧

Please just let me go. 

就讓我走吧

Would you please just let me go now. 

你可不可以放過我

Please just let me go. 

讓我走吧

Out of my, get you out of my. Get you out of, God. 

走開、請你走開

Get you out of my head. Get Out. 

從我的思緒裡走得遠遠的

Out of my, get you out of my. Get you out of, God. 

走開、請你走開

Get you out of my head. Get Out. 

從我的思緒裡走得遠遠的


Never said we'd be friends. 

喔,我不想要當好朋友

Tryin to keep myself away from you cause you're bad bad news. 

我就想離你這壞東西遠遠的

With you gone. I'm alive.

沒有你我仍活得好好的 

Makes me feel like i took happy pills and time stands still. 

就好像服了開心藥丸一樣,而且時間也依然走著

How does it feel? 

感覺如何啊?

Oh how does it feel to be the one shut out? 

這次被拒於門外的人是你不是我

You broke all the rules. 

你破壞所有約定

I won't be a fool for you no more my dear. 

親愛的,你以為我還會為你當傻瓜嗎

Please just let me go now. 

拜託讓我走吧

Please just let me go. 

就讓我走吧

Would you please just let me go now. 

你可不可以放過我

Please just let me go. 

讓我走吧

Out of my, get you out of my. Get you out of, God. 

走開、請你走開

Get you out of my head. Get Out. 

從我的思緒裡走得遠遠的

Out of my, get you out of my. Get you out of, God. 

走開、請你走開

Get you out of my head. Get Out. 

從我的思緒裡走得遠遠的


arrow
arrow
    全站熱搜

    graycity312 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()