偶然聽見的歌,就想把它刻進骨頭裡

 


 

Try -Asher Book

If I walk would you run
如果我走向你 你會避開我嗎
If I stop would you come
如果我不追著你了 你會回頭找我嗎
If I say you're the one would you believe me
你可相信你就是我的唯一嗎
If I ask you to stay would you show me the way
你願意告訴我怎麼做才能讓你留下嗎
Tell me what to say so you don't leave me
該說什麼你才不會離開我?
The world is catching up to you
While your running away to chase your dream
當你拋下所有去追夢時
整個世界都會追隨你
It's time for us to make a move
現在正是改變的時機
cause we are asking one another to change
因為我們都希望能為彼此變得更好
 
And maybe I'm not ready
或許我還沒準備好
But I'm trying for your love
但我仍試圖得到你的愛
I can hide up above
我可以逃避
I will try for your love
但為了你我會不斷努力嘗試
We've been hiding enough
我們已經錯過太多了

If I sing you a song would you sing along
若我為你而唱 你願隨我同歌嗎?
Or wait till I'm gone, oh how we push and pull
還是非得我轉身離去 才又上演你追我躲的戲碼
If I give you my heart would you just play the part
我對你毫無保留  你也可以嗎?
Or tell me it's the start of something beautiful
我們是否將開啟美麗的旅程?
Am I catching up to you
While your running away, to chase your dreams
當你拋下所有去尋夢時
我也逐漸追上你腳步了嗎?
It's time for us to face the truth
我們面對事實吧
cause we are coming to each other to change
我們需要為彼此做些改變
And maybe I'm not ready
或許我還沒準備好

But I'm trying for your love
但我仍試圖得到你的愛
I can hide up above
我可以逃避
I will try for your love
但為了你我會不斷努力嘗試
We've been hiding enough
我們已經錯過太多了

I will try for your love
為了你我會不斷努力嘗試
I can hide up above
我可以逃避

If I walk would you run
如果我走向你 你會避開我嗎
If I stop would you come
如果我不追著你了 你會回頭找我嗎
If I say you're the one would you believe me
你可相信你就是我的唯一嗎
arrow
arrow
    全站熱搜

    graycity312 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()