這首TDCC的歌終於是本部落格近來最活潑的歌了!!

雙門一貫輕快舞曲風格真是讓我越聽越喜歡

雖然節奏歡樂,但歌詞卻隱含被分手後的倔強和不甘

就算被拋棄了依舊要維持高雅的姿態

絕對不能成為狼狽的敗犬啊!!

 

再兩天就要去倫敦看TDCC了

亞洲巡迴取消是因為主唱Alex Trimble咽喉炎不適

希望他能好好養病趕快好起來!!

(本篇為炫耀文無誤)


 

 

Changing of the Seasons

 

So it's over? I didn't realize

就這樣結束了?我還在狀況外

It's so much colder

心好寒

But it was no surprise

可是我不怎麼意外

Did you ever get to know me?

你不曾好好了解我

'Cause it has never been so plain to see

我從未如此敞開心房

 

[Chorus]

When you say you won't forget me

你說你不會忘記我

I can tell you that's not true

那是不可能的

'Cause every day since you left me

因為從你離開我以後

I've thought less and less of you

我就漸漸不再想你了

And I've worn out all the reasons

我早已用盡

To keep on knocking at your door

任何去見你的藉口

Could be the changing of the seasons

四季更迭依舊

But I don't love you anymore

我已不再愛你

The door is open

門敞著

You whisper to me

你對我說了些耳語

As you stood frozen in deep uncertainty

僵冷的你看起來如此迷惘

I hope that you know

我想讓你知道

What I am thinking

我的感受

Before you go

這樣你走時

With your heart sinking

就會無比絕望地離開

 

You say come back and spend the night

你想要回來留一晚

Come back and spend the night with me

回來找我共度一夜

 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    graycity312 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()