在路上已經開始聞到聖誕節的味道了,

當然也還要聽應景歌來假裝我們真的很懂聖誕節在搞什麼!!!

聖誕節不就是交換禮物辦趴踢沒事硬要找樂子的日子嗎!!!

此時不辦趴更待何時!?!?

 

當然聖誕節不只是讓你翻雲覆雨的日子囉~~

而且聽應景歌,

什麼!你說Last Christmas不錯聽!?

Come on~~I want something new~~

換一下唄!

像這首韋恩噴泉的我覺得非常無厘頭but可愛

聖誕節就是要人小志氣高!!!我、要、外、星、人~~~~

 

I Want an Alien for Christmas 聖誕老公公,我想要一個外星人

This year for Christmas        今年聖誕節呢
There's something I'd really like       我有一個很想要的東西
So if you're up there somewhere Santa       聖誕老公公如果你聽到的話
Please don't bring me another bike      拜託不要再給我腳踏車了

I don't need any ugly sweaters        我也不要一點都不fashion的毛衣
And I don't play much basketball        籃球我也打到吐了
But there's something kinda special          你最好送我很特別很特別的東西.....
That I want most of all...      我真的很想要...

I want an alien for Christmas        我想要一個外星人!!
Bring me an alien this year         今年聖誕節就給我外星人吧
I want a little green guy         小小的,綠綠的
About three feet high        差不多一公尺高
With seventeen eyes        然後有17個眼睛
Who knows how to fly       當然還要會飛
I want an alien for Christmas this year         今年聖誕節我想要一個外星人

He can live in the bath tub       我可以把他養在浴缸
So don't worry about a thing         不用擔心的啦!
And I'll take him out for walks        我保證還會帶他去散步
When it gets nicer in the Spring        看看春天的鳥語花香


I'll always keep him company      我會一直陪伴他
He'll never be alone       不讓他感到孤單
And we can hang around the house all day      還會一起宅在家裡
And watch the Twilight Zone       看外星人電影

I want an alien for Christmas        我想要一個外星人!!
Bring me an alien this year         今年聖誕節就給我外星人吧
I want a little green guy         小小的,綠綠的
About three feet high        差不多一公尺高
With seventeen eyes        然後有17個眼睛
Who knows how to fly       當然還要會飛
I want an alien for Christmas this year         今年聖誕節我想要一個外星人

I want an alien for Christmas this year     今年聖誕節我想要一個外星人
I want an alien for Christmas this year     今年聖誕節我想要一個外星人

arrow
arrow
    全站熱搜

    graycity312 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()