Garbage所有的歌就這首聽得慣還會不斷repeat

 

我真的在乎你

真的想分擔你所有的不堪

你真傻,早就明白你並不完美

別把傷口遮起來,在我眼前逞強

因為你愛我,我愛你

所以我會愛著你所有的美,與所有不美

 


 Tell Me Where It Hurts

  

What is my day going to look like 
What will tomorrow bring me 

我的人生會是什麼樣子

明天又會有什麼樣的際遇

If I had x-ray eyes, I could see inside 
I wouldn’t have to predict the future 

如果我有洞悉事物的雙眼

也就不須揣測未來的模樣

I wish that you would do some talking
Or else how am I to know what you’re thinking 

我希望你能和我聊聊

不然我要如何知道你在想什麼

If only people would say what it really was 
What it really was 
What it really was that they wanted 

只要說出你真正想說的

內心渴望的

Tell me where it hurts 
to hell with everybody else 

告訴我你心底那不堪的傷

我才不在乎別人

All I care about is you and that’s the truth 
They don’t love me, I can tell 
But you do, so they can go to hell 

我真正在乎的只有你

其他人並不愛我

可是你不一樣,管其他人去死

Did they ever give you a reason 
To believe in something different 

人們可曾讓你相信那些不同凡響

If you’re looking for love, for what’s worth 
I have plenty of it lying around here somewhere 

如果你在找值得奉獻的人

我的愛毫無保留展現在你面前

If you are looking for a disappointment 
You can find it around any corner 

但是無論在何時何地

失落卻無所不在

In the middle of the night I hold on to you tight 
So both of us can feel protected 

我會在深夜握緊你的手

讓你我深深守護著彼此

Tell me where it hurts 
to hell with everybody else 

告訴我你心底那不堪的傷

我才不在乎別人

All I care about is you and that’s the truth 
They don’t love me, I can tell 
But you do, so they can go to hell 

我真正在乎的只有你

其他人並不愛我

可是你不一樣,管其他人去死


I’ve been loved but I didn’t know how to feel it 

也曾被愛過,但我卻感受不到

And I’ve been adored but I don’t know if I ever believed it 

也曾被捧在手心,但我卻無法深信不疑

I’ve been loved my whole life but I didn’t know how to take it 
Until….. 

我是曾經這樣被愛著,可我不知道如何承受

一直到...

 Tell me where it hurts 

to hell with everybody else 

 告訴我你心底那不堪的傷

 我才不在乎別人

All I care about is you and that’s the truth 
They don’t love me, I can tell 
But you do, so they can go to hell 

 我真正在乎的只有你

 其他人並不愛我

 可是你不一樣,管其他人去死

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    graycity312 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()